- Sprawdź amortyzatory.
Upewnij się, że nie ma na nich żadnych wycieków oleju. - Sprawdź tuleje.
Jeżeli na gumowych częściach znajdują się luźne elementy lub pęknięcia, oznacza to, że są one zużyte. - Sprawdź przegub kulowy.
Upewnij się, że nie ma żadnych pęknięć w osłonie przeciwpyłowej ani nadmiernego luzu w jego obudowie.
Dźwięk stukania podczas pokonywania zakrętów jest najczęstszą oznaką wadliwego przegubu kulowego. - Obserwuj pracę kół.
Jeżeli samochód ma problemy z utrzymaniem toru jazdy, a kąt nachylenia kierownicy uległ zmniejszeniu, uważnie przyjrzyj się zwrotnicy. - Sprawdź wahacze, zwracając szczególną uwagę na ich elementy złączne i uszczelki.
- Sprawdź układ kierowniczy.
Jeżeli zauważysz chybotanie kierownicy i usłyszysz nietypowe dźwięki, sprawdź drążki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych.
Jeżeli udało Ci się zlokalizować problem, wykonując te kroki, po prostu wymień wadliwą część. Jeżeli Ci się to nie udało, konieczne będzie skontaktowanie się z serwisem naprawczym.

Jak wyeliminować stukanie i skrzypienie w zawieszeniu
Zawieszenie i układ kierowniczy 04.05.2020