Skorzystaj z osłony chroniącej zderzak w celu zapobiegnięcia uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz plastikowych elementów samochodu.
Krok 3
Odłącz przewód wentylacyjny skrzyni korbowej od przewodu wentylacyjnego. Skorzystaj ze szczypiec półokrągłych.
Krok 4
Odkręć obejmy i mocowania rury wlotowej filtra powietrza. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 5
Odłącz rurę wlotową powietrza od obudowy filtra powietrza.
Krok 6
Odkręć mocowania łączące zawór przepustnicy z kolektorem dolotowym. Skorzystaj z nasadki o numerze #8. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 7
Poluźnij obejmę i odłącz złącze przewodu podciśnieniowego z kolektora dolotowego w pobliżu zaworu przepustnicy. Skorzystaj ze szczypiec półokrągłych.
Krok 8
Odkręć mocowania wspornika kolektora dolotowego. Skorzystaj z nasadki o numerze #10.
Krok 9
Odłącz przewód siłownika podciśnieniowego od kolektora dolotowego.
Krok 10
Odkręć mocowania kolektora dolotowego. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 11
Usuń kolektor dolotowy.
Krok 12
Zakryj korytarze wlotowe kolektora dolotowego przy pomocy ręcznika z mikrofibry, aby zapobiec przedostania się do jego środka pyłu i brudu.
Krok 13
Odczep złącze od cewki zapłonowej.
Krok 14
Odkręć wspornik cewki zapłonowej. Skorzystaj z nasadki o numerze #10.
Krok 15
Wyciagnij cewkę zapłonową z otworu świecy zapłonowej.
Krok 16
Oczyść błoto, pył i osady ze środka otworu świecy zapłonowej.
Krok 17
Zamontuj nową cewkę zapłonową w otworze świecy zapłonowej. Upewnij się, że usłyszysz kliknięcie wskazujące na to, że została umocowana na miejscu.
Krok 18
Oczyść złączę cewki zapłonowej przy pomocy sprayu do konserwacji instalacji elektrycznych. Spray ochroni styki elektryczne przed korozją, utlenieniem, a także zmniejszy rezystancję styków.
Krok 19
Dokręć mocowanie cewki zapłonowej. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 7 Nm.
Krok 20
Podłącz złącze cewki zapłonowej.
Krok 21
Ściągnij ręcznik z mikrofibry z kolektora dolotowego.
Krok 22
Zdemontuj uszczelkę kolektora dolotowego. Skorzystaj z wkrętaka płaskiego.
Krok 23
Zamontuj nową uszczelkę kolektora dolotowego.
Krok 24
Zamontuj kolektor dolotowy.
Krok 25
Dokręć mocowania kolektora dolotowego. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 27 Nm.
Krok 26
Dokręć mocowania wspornika kolektora dolotowego. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 10 Nm.
Krok 27
Podłącz przewód siłownika podciśnieniowego do kolektora dolotowego.
Krok 28
Ściśnij i zainstaluj klamrę przewodu siłownika podciśnieniowego. Skorzystaj ze szczypiec półokrągłych.
Krok 29
Zamontuj zawór przepustnicy na kolektorze dolotowym.
Krok 30
Dokręć mocowania zaworu przepustnicy. Skorzystaj z nasadki o numerze #8. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 10 Nm.
Krok 31
Podłącz złącze przewodu podciśnieniowego do kolektora dolotowego w pobliżu zaworu przepustnicy. Skorzystaj ze szczypiec półokrągłych.
Krok 32
Podłącz rurę wlotową powietrza do obudowy filtra powietrza.
Krok 33
Podłącz przewód wentylacyjny skrzyni korbowej do przewodu ssącego. Skorzystaj ze szczypiec półokrągłych.
Krok 34
Dokręć klamrę i mocowania rury wlotowej filtra powietrza. Skorzystaj z nasadki o numerze #10. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 35
Włącz silnik na kilka minut. Jest to niezbędne, aby upewnić się, że części odpowiednio pracują.
Krok 36
Zgaś silnik.
Krok 37
Zdejmij osłonę chroniącą zderzak.
Krok 38
Zamknij maskę.
Czy ta instrukcja obsługi była pomocna?
Proszę oceń tę instrukcję obsługi w skali od 1 do 5. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu z nami.
0 - użytkowników zagłosowało
Potrzebujesz nowych opon?
Sprawdź, które rozmiary opon i felg pasują do modelu NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10)