głowicy
VOLVO V70 II (285)

  • VOLVO V70 II (SW) 2.0 T
    @user_1104006 Aug 14, 2022
    Członek
    Witam.
    Jestem właścicielem Volvo V70  2.0T 132 kW z roku 2007.
    Z powodu bardzo niskiego ciśnienia na cylindrze nr 2, które według mojego manometru wynosiło 1,2 bara zdemontowałem głowicę i z wypalonym zaworem wydechowym na tym cylindzrze jak się okazało po demontarzu oddałem ją do naprawy w wyspecjalizowanym warsztacie.
    Teraz mam problem .
    Jak ocenić stan zużycia pierścieni tłokowych przed założeniem zregenerownej głowicy,
    aby uniknąć nadmiernego zużycia oleju które może pojawić się jak zasugerował szef warsztatu remontującego głowicę po zamontowaniu zregenerowanej głowicy.
    Auto nabyłem niedawno i nie zdążyłem stwierdzić czy brało olej przed zdjęciem głowicy.
    Proszę o pomoc
    Odpowiedz

    Rozpoczęty

    14.08.22

    Najnowsza odpowiedź

    14.08.22

    Odpowiedzi

    1

    Wyświetlenia

    202

  • HYUNDAI i30 CW (FD) 1.6 CRDi
    @Pedington Aug 14, 2022
    Członek
    Troszkę pracy ale się opłaci, proszę zdemontować miskę olejową i wyjąć korbowód razem z tłokiem, przy okazji można sprawdzić stan panewek. Następnie demontujemy pierścienie z tłoka. wkładamy do cylindra i sprawdzamy przerwę na pierścieniu.
    Jest to najpewniejszy sposób weryfikacji stanu układu tłokowo korbowego.
    Odpowiedz

Tylko zarejestrowane osoby mogą odpowiadać na tematy i posty

Zainstaluj aplikację AUTODOC CLUB:

Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

Autodoc CLUB app qr-code
Skanuj

Aby pobrać aplikację:

Autodoc CLUB App icon