Jak wymienić łącznik stabilizatora przód w VW Polo VI (AW1, BZ1) - poradnik naprawy
ściągnięć:
0
Wyświetlenia:
4
0
0 - użytkowników zagłosowało
Ważne!
Procedura wymiany może być stosowana dla:
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0 TSI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0 TSI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0 TGI,
VW POLO (AW1, BZ1) 2.0 GTI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.6 TDI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.6 TDI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0 MPi,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.5 TSI,
VW POLO (AW1, BZ1) 1.0 TSI,
VW POLO (AW1, BZ1) GTI
…
Zobacz więcej
Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od konstrukcji samochodu.
Niniejszy film przedstawia procedurę wymiany podobnej części samochodowej w innym pojeździe
Wszystkie części, które można wymienić – Drążek skrętny do POLO (AW1, BZ1) i innych modeli VW
Odkręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z kolumną amortyzatora. Skorzystaj z nasadki o numerze #16. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 8
Odkręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z drążkiem stabilizatora. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 16. Skorzystaj z klucza typu Torx T30. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Zamontuj nowy drążek, dokręć łączniki. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 16. Skorzystaj z nasadki o numerze #16. Skorzystaj z klucza typu Torx T30. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 12
Dokręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z drążkiem stabilizatora. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 16. Skorzystaj z klucza typu Torx T30. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 40 Nm.
Krok 13
Dokręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z kolumną amortyzatora. Skorzystaj z nasadki o numerze #16. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 40 Nm.
Krok 14
Nasmaruj wszystkie przeguby łącznika stabilizatora. Zastosuj smar miedziany.
Krok 15
Nasmaruj powierzchnię, gdzie tarcza hamulcowa styka się z felgą. Zastosuj smar miedziany.
Krok 16
Wyczyść powierzchnię tarczy hamulcowej. Skorzystaj ze środka do czyszczenia hamulców.
AUTODOC poleca:
Wymiana: łącznika stabilizatora – VW POLO (AW1, BZ1). Po rozpyleniu preparatu odczekaj kilka minut.
Krok 17
Zainstaluj koło.
AUTODOC poleca:
Ostrzeżenie! Aby uniknąć obrażeń, przytrzymaj koło podczas wkręcania śrub mocujących. VW POLO (AW1, BZ1)
Krok 18
Wkręć śruby koła. Skorzystaj z nasadki udarowe do kół #17.
Krok 19
Spuść samochód i, działając w porządku krzyżowym, zaciągnij bolce mocujące koła. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 120 Nm.
Krok 20
Usuń podnośniki oraz kliny.
Czy ta instrukcja obsługi była pomocna?
Proszę oceń tę instrukcję obsługi w skali od 1 do 5. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu z nami.
Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty
Zainstaluj aplikację AUTODOC CLUB!
Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie
Skanuj
Aby pobrać aplikację:
- zeskanuj kod QR
- pobierz z App Store
- pobierz z Google Play
Wskazówki i triki dotyczące VW POLO (AW1, BZ1)
Zobacz więcej
4 przyczyny zapalenia się kontrolki CHECK ENGINE | Wskazówki od AUTODOC
Jak naprawić swój samochód z AUTODOC CLUB?
Wymiana wentylatora chłodnicy silnika | Wskazówki od AUTODOC
5 wskazówek samochodowych na zimowy dzień | Wskazówki od AUTODOC
Najczęściej wymieniane części samochodowe w VW POLO