AUTODOC FORUM / Dyskusje na temat samochodów według ich marek / PEUGEOT / 308 II – 1.2 puretecch 110 km – bierze olej

Wróć do tematów

308 II – 1.2 puretecch 110 km – bierze olej
PEUGEOT 308 II

  • @user_541334 Sep 02, 2021
    Członek
    Słuchajcie prośba o opinie
    Kilka miesięcy temu dostałem pismo z Peugeot Polska o akcji serwisowej – wymiana rozrządu itd. Po jakiś trzech miesiącach zaczęła pojawiać się ikonka niski poziom oleju. Gdzieś tam od czasu do czasu dolałem 50-100 ml. i było ok na jakieś 2 tyg. W końcu dolałem 500 ml. i po 2 tygodniach to samo. Podjechałem do serwisu – wymienili olej i do obserwacji. 2000 po wymianie znowu komunikat i faktyczne niski poziom na bagnecie. Już boję się do nich jeździć – po każdej wizycie coś się z autem dzieje. Nie widać żadnego wycieku, płyn chłodniczy o normalnej konsystencji – fakt, że jakiś lekko brązowawy (jestem przyzwyczajony do wyrazistych kolorów) ale podobno teraz już tylko taki zgodnie z jakąś nową normą się leje. Auto pracuje równo, nie traci mocy. W rurze wydechowej jest jakiś tam czarny osad, ale auto ma też już 80.000 km. Miał ktoś coś podobnego, gdzieś czytał, słyszał? 
    Z góry dzięki
    Paweł
    Odpowiedz

    Rozpoczęty

    02.09.21

    Najnowsza odpowiedź

    22.04.24

    Odpowiedzi

    6

    Wyświetlenia

    5461

  • @Andrzej Boguta Sep 03, 2021
    Ekspert AUTODOC
    Witam.
    Należy sprawdzić czy nie ma wycieku na uszczelniaczu tylnym wału korbowego od strony sprzęgła.
    Również problem może być spowodowany uszkodzeniami uszczelniaczy trzonków zaworów.  
    Przy pojemności silnika 1,2 eksploatacja na wysokich obrotach nie jest pożądana. 
    Odpowiedz
  • @user_1132321 Sep 01, 2022
    Członek
    Mam dokładnie ten sam problem. Wszystko było ok do wymiany rozrządu. Po wymianie bierze olej jak szalony. Zaczynam podejrzewać że może coś spartolili przy tej wymianie? 
    Odpowiedz
  • @user_1451993 Mar 09, 2023
    Członek
    Hej, i jak problem został rozwiązany? Mam dokładnie to samo, włącznie z brązowawym kolorem płynu chłodzącego. 
    Odpowiedz
  • @user_2254601 Feb 19, 2024
    Członek
    Witam .Dlugo sie zastanawiałam czy opisać mój problem z nowo zakupionym autem Peguote 308 diesel.Dodam że samochód został zakupiony w Hiszpanii.Juz po półtora miesiąca po zakupie zaczęły sie problemy elektroniczne.Przestal działać główny ekran,kierunkowskazy ,stop praktycznie nie można było jechać samochodem ponieważ było to nie bezpieczne .Podjechalam do serwisu powiedzieli ze praktycznie nie ma żadnego problemu potem stała sie taka sama sytuacja wielokrotnie .Az w końcu 11 miesięcy po zakupie zrobił sie problem z klimatyzacją Włączyłam na zimnie ale niestety leciało bardzo gorące powietrze nie do wytrzymania.Pojechalam na warsztat i jak zostawiłam auto 30.05 .2023 roku to tak został do 29.12 .2023 ponieważ nie mogli znaleźć błędu i wymieniali część za cześcią  .Dodam że samochód dalej jest na gwarancji .Mimo wielokrotnych reklamacji do fabryki Peguote Francja ,Hiszpania ,diler który nam sprzedał samochód o wymianę na nowe auto bo takie są prawa konsumenta nie ma żadnej reakcji pozytywnej z ich strony mają problem gdzieś.Samochod stał 7 miesięcy na warsztacie i jeszcze go nie naprawili tak jak powinni bo dalej jest problem . Już teraz niestety musiałam zabrać adwokata bo widzę że dobrowolnie nic się z nimi nie ugra .Uwazam po tej całej historii co mnie spotkała z fabryką Peguote ludzie powinni się dowiedzieć jak się traktuje swoich klientów.Dodam jeszcze że auto zostało zakupione na osobę niepełnosprawną.Pozdrawiam wszystkich uczestników forum i myślę że zanim kupicie jakiekolwiek auto najpierw poczytajcie trochę na ten temat
    Odpowiedz
  • @user_2455506 Apr 22, 2024
    Członek
    U mnie to samo. Po wymianie rozrządu bierze olej jak głupi. Przed wymianą nic nie brał. Jakieś pomysły Panowie?
    Samochód mam od nowości przebieg 90tys
    Odpowiedz
    • @Stollower @user_2455506 Apr 22, 2024
      Członek
      Witam, myślę, że to nie jest związane z wymianą paska rozrządu, po prostu tak się stało, myślę, że problem leży albo w uszczelniaczach trzonków zaworów, albo w pierścieniach na tłokach
      Odpowiedz

Tylko zarejestrowane osoby mogą odpowiadać na tematy i posty

Zainstaluj aplikację AUTODOC CLUB:

Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

Autodoc CLUB app qr-code
Skanuj

Aby pobrać aplikację:

Autodoc CLUB App icon