Wróć do tematów

Zerwany pasek alternatora
PEUGEOT 106 I (1A, 1C)

  • @Prefor Sep 22, 2020
    Członek
    Cześć, mam zerwany pasek alternatora po wymianie paska na nowy znów został uszkodzony nawet nie przejechałem 3 tyś. km, został zerwany wzdłuż zębów. Proszę o pomóc czy muszę wymienić cały komplet z napinaczem i rolkami?
    Odpowiedz

    Rozpoczęty

    22.09.20

    Najnowsza odpowiedź

    03.10.20

    Odpowiedzi

    4

    Wyświetlenia

    422

  • @Bire1985 Sep 23, 2020
    Członek
    Sprawdź koło pasowe alternatora oraz pompę, coś z tego zostało uszkodzone. 
    Odpowiedz
  • @Thationfing Sep 24, 2020
    Członek
    Słyszałem, że rolki również zostaną zużyte po pewnym czasie. Krótko mówiąc jeśli wymienił już 5 pasków, nastąpił czas na wymianę wszystkich rolek.
    Odpowiedz
  • @Hury1973 Sep 25, 2020
    Członek
    Wada koła pasowego, błędna praca koła pasowego, zaklinowanie rolek, zużyty napinacz, uszkodzona pompa – może być coś z tej listy.  
    Odpowiedz
  • @Notong Oct 03, 2020
    Członek
    To jest drobne i najbardziej nieprzyjemne miejsce w samochodzie. Nie da się ustalić dlaczego stuka pasek. Należy wymieniać albo wszystko odrazu, albo po kolei. Wymieniłem wszystko oprócz koła pasowego sprężarki, jednak cykanie nie zniknęło, zwłaszcza w czasie mrozów. Wszystkie części mam oryginalne – INA i Dayco. Nie radzę zakładać zamienniki zamiast oryginału Dayco, nawet Conti. 
    Odpowiedz

Tylko zarejestrowane osoby mogą odpowiadać na tematy i posty

Zainstaluj aplikację AUTODOC CLUB:

Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

Autodoc CLUB app qr-code
Skanuj

Aby pobrać aplikację:

Autodoc CLUB App icon