Zdejmowałem w ten sposób:
Najpierw zdjąłem osłonę radia. Osłona jest mocowana klipsami na dole, z boku i w środku.
Dalej panel sterowania lusterkami. Również jest mocowany klipsami na dole i z boku. Obowiązkowo odłączyć złącze sterowania lusterka.
Nakładka na dole, która znajduje się pod deską rozdzielczą. Dolna część tej nakładki to jest osłona górna kierownicy. Aby to wszystko zdjąć, należy obrócić kierownicę w dowolną stronę: przy skręcaniu zobaczysz śrubę. Po odkręceniu tej śruby kręć kierownicą w przeciwną stronę, aż zobaczysz drugą śrubę. Odkręcamy drugą. Następnie powoli pociągamy pokrywę do siebie, aż odskoczy od deski rozdzielczej.
Następnie odkręcamy kratki wentylacyjne, które są mocowane na 6 śrub od dołu i na górze za pomocą klipsów. Również odłączamy sterownik zegarowy i włącznik świateł awaryjnych. Nad deską rozdzielczą znajduje się daszek, który trzyma się na 2 śrubach i klipsach. Te same dwie śruby trzymają deskę rozdzielczą. Ostrożnie usuwamy klipsy szpatułką lub linijką, odkręcamy 2 śruby i teraz mamy pełny dostęp do deski rozdzielczej.
Przygotowanie do demontażu deski rozdzielczej. Odkręcamy ostatnie 2 śruby i przesuwając ręce w otwory, w których kiedyś znajdowały się kratki wentylacyjne, delikatnie pociągamy kokpit do siebie. Zanim deska rozdzielcza zostanie wyjęta, sprawdź czy wszystkie złącza zostały odłączone.