Zerwany pasek alternatora PEUGEOT 106 I (1A, 1C)
@Prefor
22.09.2020 19:13
Członek
Cześć, mam zerwany pasek alternatora po wymianie paska na nowy znów został uszkodzony nawet nie przejechałem 3 tyś. km, został zerwany wzdłuż zębów. Proszę o pomóc czy muszę wymienić cały komplet z napinaczem i rolkami?
- @Bire198523.09.2020 15:01CzłonekSprawdź koło pasowe alternatora oraz pompę, coś z tego zostało uszkodzone.
- @Thationfing24.09.2020 17:54CzłonekSłyszałem, że rolki również zostaną zużyte po pewnym czasie. Krótko mówiąc jeśli wymienił już 5 pasków, nastąpił czas na wymianę wszystkich rolek.
- @Hury197325.09.2020 18:33CzłonekWada koła pasowego, błędna praca koła pasowego, zaklinowanie rolek, zużyty napinacz, uszkodzona pompa - może być coś z tej listy.
- @Notong03.10.2020 07:48CzłonekTo jest drobne i najbardziej nieprzyjemne miejsce w samochodzie. Nie da się ustalić dlaczego stuka pasek. Należy wymieniać albo wszystko odrazu, albo po kolei. Wymieniłem wszystko oprócz koła pasowego sprężarki, jednak cykanie nie zniknęło, zwłaszcza w czasie mrozów. Wszystkie części mam oryginalne - INA i Dayco. Nie radzę zakładać zamienniki zamiast oryginału Dayco, nawet Conti.