Wróć do tematów

Zerwany pasek alternatora PEUGEOT 106 I (1A, 1C)

@Prefor
22.09.2020 19:13
Członek
Cześć, mam zerwany pasek alternatora po wymianie paska na nowy znów został uszkodzony nawet nie przejechałem 3 tyś. km, został zerwany wzdłuż zębów. Proszę o pomóc czy muszę wymienić cały komplet z napinaczem i rolkami?

Rozpoczęty

22.09.20

Najnowsza odpowiedź

03.10.20

Odpowiedzi

4

Wyświetlenia

524

  • @Bire1985
    23.09.2020 15:01
    Członek
    Sprawdź koło pasowe alternatora oraz pompę, coś z tego zostało uszkodzone. 
  • @Thationfing
    24.09.2020 17:54
    Członek
    Słyszałem, że rolki również zostaną zużyte po pewnym czasie. Krótko mówiąc jeśli wymienił już 5 pasków, nastąpił czas na wymianę wszystkich rolek.
  • @Hury1973
    25.09.2020 18:33
    Członek
    Wada koła pasowego, błędna praca koła pasowego, zaklinowanie rolek, zużyty napinacz, uszkodzona pompa - może być coś z tej listy.  
  • @Notong
    03.10.2020 07:48
    Członek
    To jest drobne i najbardziej nieprzyjemne miejsce w samochodzie. Nie da się ustalić dlaczego stuka pasek. Należy wymieniać albo wszystko odrazu, albo po kolei. Wymieniłem wszystko oprócz koła pasowego sprężarki, jednak cykanie nie zniknęło, zwłaszcza w czasie mrozów. Wszystkie części mam oryginalne - INA i Dayco. Nie radzę zakładać zamienniki zamiast oryginału Dayco, nawet Conti. 
Autodoc CLUB App icon
Czas na wymianę części? Zgarnij jeszcze lepsze oferty w naszej aplikacji.
Skanuj kod QR do aplikację AUTODOC CLUB
ZESKANUJ MNIE