
Wyłączenie odpowiedzialności
Jak wymienić łącznik stabilizatora przód w FORD PUMA (EC_) - poradnik naprawy
ściągnięć:
0
Wyświetlenia:
4
Ważne!
Procedura wymiany może być stosowana dla:
FORD Puma Hatchback 1.6 16V, FORD Puma Hatchback Racing ST 160, FORD Puma Hatchback 1.4 16V, FORD Puma Hatchback 1.7 16V … Zobacz więcej
Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od konstrukcji samochodu.
FORD Puma Hatchback 1.6 16V, FORD Puma Hatchback Racing ST 160, FORD Puma Hatchback 1.4 16V, FORD Puma Hatchback 1.7 16V … Zobacz więcej
Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od konstrukcji samochodu.
Niniejszy film przedstawia procedurę wymiany podobnej części samochodowej w innym pojeździe
Wszystkie części, które można wymienić – Drążek skrętny do Puma Hatchback i innych modeli FORD
Drążek / wspornik, stabilizator
Drążek / wspornik, zawieszenie koła
Produkty alternatywne

Szczotka druciana
Sprej WD-40
Środek do czyszczenia hamulców
Smar na bazie miedzi
Klucz dynamometryczny
Klucz płasko-oczkowy o numerze 15
Klucz płasko-oczkowy o numerze 17
Nasadka o numerze 15
Nasadka o numerze 17
Klucz nasadowy do kół o numerze 19
Klucz grzechotkowy
Klin pod koło
Wymiana: łącznika stabilizatora – FORD PUMA (EC_). AUTODOC zaleca:
- Wymień łączniki stabilizatora w FORD PUMA (EC_) parami.
- Procedura wymiana jest identyczna dla obu łączników stabilizatora znajdujących się na tej samej osi.
- Uwaga: wszystkie prace na samochodzie – FORD PUMA (EC_) – powinny być wykonywane przy zgaszonym silniku.
Wymianę należy przeprowadzać w tej kolejności:
- Krok 1Zabezpiecz koła klinami.Krok 2Poluzuj śruby mocujące koło. Skorzystaj z nasadki udarowe do kół #19.
- Krok 3Podejmij przednią część samochodu i zafiksuj na podporach.Krok 4Odkręć śruby koła.AUTODOC poleca:Ostrzeżenie! Aby uniknąć obrażeń, przytrzymaj koło podczas odkręcania śrub mocujących. FORD PUMA (EC_)
- Krok 5Ściągnij koło.
- Krok 6Wyczyść mocowania łącznika stabilizatora. Użyj drucianej szczotki. Skorzystaj ze spreju WD-40.
- Krok 7Odkręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z drążkiem stabilizatora. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 17. Skorzystaj z nasadki o numerze #17. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
- Krok 8Odkręć mocowanie łączące łącznik stabilizatora z kolumną amortyzatora. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 17. Skorzystaj z nasadki o numerze #17. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
- Krok 9Zdejmij drążek stabilizatora poprzecznego.
- Krok 10Wyczyść gniazda mocujące łącznika stabilizatora. Użyj drucianej szczotki. Skorzystaj ze spreju WD-40.
- Krok 11Zamontuj nowy drążek, dokręć łączniki. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 15. Skorzystaj z nasadki o numerze #15. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Czy ta instrukcja obsługi była pomocna?
Proszę oceń tę instrukcję obsługi w skali od 1 do 5. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu z nami.
0 - użytkowników zagłosowało
Potrzebujesz nowych opon?
Sprawdź, które rozmiary opon i felg pasują do modelu FORD Puma Hatchback
Popularne poradniki serwisowe do Ford Puma Coupe
Kompletne poradniki wymiany produktu Drążek skrętny w różnych modelach samochodu FORD PUMA
Odblokuj swojego asystenta serwisowania samochodu!
Śledź wydatki, zarządzaj dziennikiem serwisowym, planuj wymiany i nie tylko.
Wskazówki i triki dotyczące FORD Puma Hatchback
Zobacz więcej
- 3 sposoby na odkręcenie uszkodzonej śruby | AUTODOC
- Rzeczy, których nigdy nie należy robić z manualną skrzynią biegów | Wskazówki od AUTODOC
- 5 błędów przy wymianie materiałów eksploatacyjnych
- Jak naprawić P0401 ✅ Układ recyrkulacji spalin – wykryty niewystarczający przepływ
Najczęściej wymieniane części samochodowe w FORD PUMA
Czas na wymianę części? Zgarnij jeszcze lepsze oferty w naszej aplikacji.

ZESKANUJ MNIE