Oczyść mocowanie łączące końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicą. Użyj drucianej szczotki. Skorzystaj ze spreju WD-40.
Krok 8
Podczas demontażu zaznacz lub zmierz odpowiednią pozycje przegubu kulowego na drążku kierowniczym bądź policz ilość skrętów w celu zapobiegnięcia późniejszej potrzeby ustawienia zbieżności kół. Skorzystaj z suwmiarki.
Krok 9
Zwolnij śrubę zabezpieczającą mcującą końcówkę do drążka. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 17.
Krok 10
Odkręć śrubę mocującą końcówkę do zwrotnicy. Skorzystaj z nasadki o numerze #17. Skorzystaj z pokrętki.
Krok 11
Odłącz końcówkę drążka kierowniczego od zwrotnicy. Skorzystaj ze ściągacza do przegubów kulowych.
Podczas instalowania końcówki drążka kierowniczego pamiętaj, aby zrobić taką samą ilość skrętów lub pozostawić taką samą długość gwintu, zgodnych z Twoimi wymiarami.
Krok 15
Podłącz końcówkę drążka kierowniczego do zwrotnicy.
Krok 16
Wkręć nakrętkę mocującą, która łączy koncówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicą koła. Skorzystaj z nasadki o numerze #19. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.
Krok 17
Nakręć przeciwnakrętkę końcówki drążka kierowniczego. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 17. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 19.
Krok 18
Zaciągnij śrubę zabezpieczającą końcówki. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 17. Skorzystaj z klucza oczkowego o numerze 19. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 47 Nm.
Krok 19
Podczas demontażu zaznacz lub zmierz odpowiednią pozycje przegubu kulowego na drążku kierowniczym bądź policz ilość skrętów w celu zapobiegnięcia późniejszej potrzeby ustawienia zbieżności kół. Skorzystaj z suwmiarki.
Krok 20
Dokręć nakrętkę mocującą końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicą. Skorzystaj z nasadki o numerze #19. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 33 Nm.
W celu uniknięcia zranienia podczas dokręcania śrub mocujących przytrzymaj koło.
Krok 25
Wkręć śruby koła. Skorzystaj z nasadki udarowe do kół #17.
Krok 26
Spuść samochód i, działając w porządku krzyżowym, zaciągnij bolce mocujące koła. Skorzystaj z nasadki udarowe do kół #17. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 100 Nm.