Top 10 części i układów samochodowych, przy których nie zaleca się samodzielnej wymiany

Top 10 części i układów samochodowych, przy których nie zaleca się samodzielnej wymiany

 Top 10 układów i części samochodowych, których nie zalecamy samodzielnie naprawiać 

Naprawa niektórych części i układów wymaga profesjonalnej wiedzy, doświadczenia i sprzętu. Dla poniższej listy układów i części samochodowych zalecamy zlecenie naprawy specjalistom ds. technicznych.

  • Silnik. Kompletny remont silnika. Wymiana tłoków i pierścieni tłokowych, zaworów, korbowodów i ich łożysk, wałka(-ów) rozrządu i wału korbowego. Ocena uszkodzeń silnika, wytaczanie i honowanie.
  • Skrzynia biegów.
  • Układ paliwowy. Wymiana pompy wtryskowej, szyny paliwowej i wtryskiwaczy. Przeprogramowanie sterownika silnika ECU
  • Felgi. Naprawa pękniętych felg. Prostowanie felg. Eliminacja bicia osiowego.
  • Sprzęt elektryczny. Wymiana okablowania silnika, sterowników i czujników.
  • Sterownik silnika ECU.
  • Sprężarka klimatyzacji. Uzupełnianie czynnika chłodniczego klimatyzacji.
    Wymiana sprężarki klimatyzacji
  • Poduszki powietrzne. Wymiana nadmuchiwaczy poduszek powietrznych i czujników. Reset modułu poduszki powietrznej.
  • Lakier. Usuwanie odprysków, głębokich zarysowań i pęknięć z lakieru.
  • Elementy nadwozia. Wymiana błotników, progów i przedniej szyby. Spawanie punktowe paneli nadwozia. Ocena uszkodzeń nadwozia i prostowanie.

Skrzynia biegów.
Twój profil jest Twoim osobistym asystentem

Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty