CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, i mPower: Mahindra silniki typu diesel z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, i mPower: Mahindra silniki typu diesel z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, i mPower to turbodoładowane silniki Diesla z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail. Są one instalowane w różnorodnych modelach marki Mahindra. Większość danych jednostek napędowych to autorskie wynalazki indyjskiego producenta Mahindra and Mahindra Ltd. Niektóre z nich zostały wyprodukowane przy współpracy z koncernem Groupe PSA (obecnie Stellantis).

Parametry silników CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, i mPower

Dane jednostki napędowe mogą posiadać żeliwny lub aluminiowy blok silnika. W celu zredukowania wagi kolektor wydechowy wykonywany jest czasami z plastiku. Niektóre wersje zamiast standardowych turbosprężarek wyposażone są w wersje twin-turbo lub o zmiennej geometrii.

Popularne silniki CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, i mPower

Nazwa Pojemność (L) Ilość cylindrów Max moc (KM) Max moment obrotowy silnika (N·m) Modele Mahindry wyposażone w dany rodzaj silnika
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–do czasów dzisiejszych)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–do czasów dzisiejszych); Thar (2020–do czasów dzisiejszych); Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–do czasów dzisiejszych)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

Twój profil jest Twoim osobistym asystentem

Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty